Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 16 January 2013

spoil mood

spoil mood betul arini..tp ne sabar agi mgkin dugaan tambah2 ngan posa ganti, maklumla tinggal posa bnyak dah pantang time bulan posa....harusla cepat menggantikan posa itu..insyaallah azam saya thun ni....
nak jadi cite..dah mggu dpan nak p USM coz exam tp dah baru bertukar ke JABatan Kat Perlis ni so aku dah siapkan awal2 surat permohonan nak cuti..last2 arini baru tau surat kelulusan tak dapat2 lagi..nape lambat???aku benggang...aku Geram...tp tetap ne sabar...Memberontak pon semua dalam ati..arini aku wat surat rasmi lagi..last2 unit perjawatan kata awak ne isi borang cuti rehat?what????aku dah ilang arah...pikiq macm2 la...punya la survive nak p sana..ngan nak tinggal baby lagi, ayah kat umah sesorang..pasal tu nasib encik suami ada tolong settlekan,..takpe la apa nak buat ambik je la cuti rehat selama 2 minggu.........padan Muka ...

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me