Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 9 January 2013

RM50

Semalam p pasar malam kat tandop..bersungguh2 ajak en suami ...mak mertua pon ikut sekali..best sgt sbb dah lama tak p pasar malam...beli mcm2..cantik sgt baju2 kat situ..style peplum pujaan hatiku..tp masalahnya kain jarang..aku fikir bnyak kali nak beli ke tak..so decide tak nak beli coz kain jarang kat lengan..tp mmg sgt cantik...takpe la nt jumpa yg lagi cantik..grab baju polka dot warna kuning satu...cantik tau..puji je la sendiri hahahahah...
mak mertua grab tudung aku pon sama naik la beli tudung yg fabolous colour warna coklat...so nice hahaha..mak ambik tudung warna putih n grey ...satu lagi fabolous colour jugak warna hitam n biru....i loike.......abis dekat situ RM88...tudung je....sebelum tu beli dadih, putu buluh, halia, kerepek2...n asam...tu je...en suami tak beli apa2 pon sian lak..nt kita g lagi ye....'tp pling surprise bila kat tgn ada duit sekeping RM50 masalahnya aku mmg tak bwak duit, aku pegang dompet en suami so ambik je apa yang nak..dalam dompet ada dalam RM150 lebih je..dah belanja dalam RM 40..jadi balance dalam wallet may be agak2 je la dalam RM100 lebih..tp pelik sebb duit dalam dompet makin bertambah..en suami kata just ambik duit kat ATM machine dalam rm100 je..tup2 duit bertambah..aku jadi pelik sgt2 tak sedap ati..duit sapa lak ni ada kat tgn aku.......haru betul la...aku cuba ingat balik mgkin ada salah faham time bagi duit baki...nak bg duit ni kat sapa..aku tak tahu sapa punya..tolong.....????adakah ini rezeki.??tp sian pulak kalau ini duit peniaga2 kat pasar malam tu tp siapa kah dia?salah aku ke?tak kot?aku ambk je baki..tak tgk pon..dah malam kita percaya la kan kat semua..........tp kitorang tak guna duit tu...mgkin en suami nak letak kat tabung masjid.......begitulah kisahnya.............sekian...

2 comments:

  1. ila dulu pernah alami kes cam gini..masa nak keluarkan duit dekat ATM...baru nak masukkan kad,,tetiba kad tendang,,,rupanya2,ada RM200 dekat mesin tu,...memang takut dah nak amik,huhu tunggu gak dekat 5 minit,tak de pun org datang,,,ila amik,pastu terus masuk ke tabung masjid je..

    ReplyDelete

FoLLoW me