Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 8 January 2013

ALHAMDULILLAH

ALHAMDULILAH 2013 dah tiba..so bnyk benda yg jadi ...semua yang terbaik...adik bongsu dapat keje..yang baru kawen pon dpt keje jugak kat Putrajaya...syukur sgt..aku plg bersyukur bila anak ummi Sihat walafiat...rindu dah anak ummi ni...sekrg anak ummi dok usaha nak merangkak marah kalau pegang nak tidokan die...taknak tido... dok menjulur ke depan je semua benda nak capai ..dok try angkat punggung nak merangkak..so lepas ni tak leh tido atas katil le nampaknya..ne buang katil...
semoga tahun ni menjadi tahun yg terbaik..misi tahun ni..nak kena ganti posa..maklumla kan berpantang di bulan puasa, wajibla menqadakan puasa itu..selama 26 ari...bnyaknya............insyaAllah...
tgh bulan ni nak exam PJJ kat USM..TGh thun ni final exam...sekrg ne bertungkus lumus siapkan tesis...tp aku???MALAS...dah emel Dr..so cara pling senang jumpe trus DR Z...nak settlekan tesis..maklumla saya budak baru belajar..tak pandai..huhhu..
bnyak benda jadi skrg ni..nt la nak story...terlalu bnyak..tetibe teringat bila last en suami pegang tgn?tetibe je..hahahah..trus msg..en suami balas kan pagi td pegang tgn..terus aku tersenyum..masih romantik suami aku...hahhaa...sayang ABg sgt2......

2 comments:

  1. adik bongsu niza dapt ker inteview TNB hari tue....adik niza yang kawen hari tue dapat kerja kementerian ape kat putrajaya...alahamdulilah semua dah kerja...

    ReplyDelete
  2. adik niza dapt yg tnb tu alhamdulilah miss..yg adik nita dapat keje kontrak kat kem pelajARAN putrajaya

    ReplyDelete

FoLLoW me