Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 12 October 2011

semua Benda tak kena...

as Salam...tak tahu dah nak luah kat mana...kat sini la tempat untuk conteng segala2 nya...dah penat col bertubi2 kat unit kewangan opis aku...dah bosan...kenapa la ko wat keje lambat sgt....al kish bermula bila aku dan kawan2 semua beramai2 antar claim Ot...last2 si menggot tu wat keje slow gile....bila aku kol leh die cakap mcm ni "kalau Ot masuk sama ngan time gaji apa masalahnya...memg tak de masalah yg masalahnye sekarang ko yg wat claim kitorang lambat....sepatutnya atar awal dapat awal duit ot..tp sama je selalu dapat pas gaji...kitorang wat claim cepat2 tnpa ade salah dan silap...tanpa kuiri tp dapat tetap sama mcm bulan lepas....apa masalahnya wat cepat2..tak de complain dr kitoraNG tak de kitorang nak col berkali2....sabar pun ada tahapnya...alassan die bnyak keje..aku pun bnyak agi keje...tak de sungut...dan keje ko ikut je piagam wat je la cepat3....tak payah bising2....sekian...sekadar nak meluahkan...bg aku kalu kita mudahkan org insyaallah Allah akan memudahkan segala2 nya utk kita....insyaaallah...jgn menyusahkan org ....satu lagi hal pulak pasal pertukaran ...........sedih laaa masih lagi dibekukan...sampai bila nak tunggu pun dah tak tahu...jawapan pun masih sama....sabar la...insyaallah nti ada pengambilan kami akan buat secepat mgkin...selalu bg harapan palsu...bile korang kena korang tahu la....kalau tak kena kat batang idung sendiri tak tahu lagi rasa mcmana...sesungguhnya penantian itu suatu penyeksaan..sekian....buat ari ni....moodd sedih...nak marah ...benggang....last aku ne redza je n sabarrrrrrrrrrrrr

2 comments:

  1. tu r memang bengang bila buat keje & selesaikan segalanya mengikut prosudur tapi orang lain.... sabar jer la niza...

    apa pun jangan putus asa.. ada rezeki nanti...

    ReplyDelete
  2. geram sgt ct....sekrg ni memg ne sabar je la....tq ct

    ReplyDelete

FoLLoW me