Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 28 October 2011

kaku...dan terkedu


arini ari jumaat...lagi bpe  ari lagi je nak sampai ahad..tak bestnye..nti en suami da nak balik kg...semlam g jalan2 kat mines...g shoping2, g downtown mines untuk cuci mata je....dah lewat semlam dekat kol 11 br balik ke umah...........dalam perjalanan nak g ke tempat yg kitorang park keta...sambil2 dok cakap ngan en suami...pot pet pot pet...tetibe aku menjerit dan tersentak..aku rasa ade sesuatu yg melanggar kaki sebelah kiri aku...tp aku toleh kiri kanan tak ade pon...dalam ati istifar...takut sebenarnya...tp en suami kata mana ada ape pun...kalau2 yg terlanggar anjing..memg aku buang terus seluar jeans tu..taknak pakai...kalau kucing takpe..tp aku rasa bukan kucing tp bende lain...aku tnya en suami "abg malm ni malam ape?" en suami jawab "malam jumaat"..aku bedebar dah...terkumat kamit dalam mulut ni dok bca segala doa yg aku taw...yg pasti ayat kursi n seribu dinar berulang kali kat bibir ni...tp memg cnfirm ada yg terlanggar kaki aku...aku tak tahu...en suami kata jgn pikir bukan2 perasaan je tuh...en suami g tgk tempat tu sekali lagi..kot2 ada kucing ke bawah keta...aku terpaku je kat situ...berdiri mcm nak nyanyi lagu negaraku....kaku je kat situ...pastu en suami tarik tgn aku die ajak balik je...dalam perjalanan alhamdulilah ok...nak naik umah aku bawak al quran yg ada dalam keta.....alhamdulilah sampai pagi ni ok......mgkin betul kot tu perasaan aku..tak kan halimunan kot tersentuh kaki aku........entah la..apa2 pun aku mohon perlindungan dari Allah taala dari syaitan atau bende lain...

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me