Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 5 October 2011

Balik kg punye hal.........

punya la excited nak balik kg nek bus...nak balik ambik keta...gara-gara beli tiket last minit....aku tersalah pilih seat...plg tak best sekali tempat duduk kene stay kat sebelah driver tido...aku tak nak aku takut....bahaya uttuk seorang perempuan taw....aku ngan selamber nye duduk je tempat org lain yg penting aku selamat...tetibe la sampai kat puchong time ambik org tu...tetibe ade seorang lelaki naiik die belek tiket 2,3 kali aku dah agak dah...."cik  ni tempat duduk saya"kata lelaki tu...aku dgn lajunya cakp...En leh tak sy nak duduk sini...saya pening lau dduk sebelah sana..."kata aku....hahahhahahah lawak sungguh...sebenarnya aku takut dok sebelah co pilot driver tu tido.....aku tak nakkkkkkkkkk....laki tu ngan beratnya cakp "Ye la"tp aku tgk mimik muka die tak puas ati gile....huhuuhhuhuhuu.....yg pnting aku dah selesa....huhuhuu...perjalannan yg makan masa berjam jam lamanya...akhir nya kol 4.30pagi aku sampai..dalam bas tido jeeeeeeeeee...dah sampai tak de pulak org ambik....En suami yg janji nak ambik tertido...aku coll bnyak kali tak angkat....arghhhh risau, takut nak nangis je takut tak de org ambik...last2 col adik pempuan aku suh kejut adik dtg ambik kakak die...agak2 dalam sejam la....br die dtg ambik.....akhirnya sampai gak umah.........lega sgt....

2 comments:

  1. bestnyer balik kg.. lama tak balik ni.. tunggu raya haji

    ReplyDelete
  2. raya aji ni wajib balik....tp ngan keta la pulak...

    ReplyDelete

FoLLoW me