Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 27 April 2012

detik hati

mula2 saya sgt happy..dapat col dari AG (jabatan akauntan negara wilayah Putrajaya) coz dapat panggilan yg ditunggu2...katanya saya dapat tukar ke Perlis memandangkan keperluan dan kriteria saya yg amat layak kononnya...alasan di surat rayuan saya yg terkini sebb saya akan due bersalin pada 18/07/2012 ni...alhamdulilah Allah perkenankan jugak keinginan saya untuk tinggal dekat dgn suami....dan pegawai yang col saya tu bersungguh2 la nak faks surat pertukaran kuatkuasa 16/04/2012 yg lalu...
sy tunggu tp tak ada jugak...kerana terlalu excited...bgtaw suami, family n kawan2...macm2 fikir nak wat...
akhirnya saya col lagi Ag keesokan harinya, tp panggilan susah untuk diangkat...setelah berusaha akhirnya dapat la jugak bercakap dgn pegawai tersebut...tp sy masih lagi tak dpt kepastian ...saya sabar lagi...akhirnya tepat pukul 3.30 pegawai tersebut col kembali mengatakan yg saya tidak dapat bertukar...waktu tu saya terdiam, sebak  tak tahu nak cakap ape...tp sy amat tidak berpuas ati, kenapa boleh jadi mcm ni...cuma saya tiada kekuatan untuk membalas setiap kata2 beliau..Hanya Allah yang tahu perasaan sy waktu tu..sapa tak sedih...kecewa.........tp apa pun saya tetp ne redha.............mungkin ada hikmahnya.........takpe la mungkin saya bukan yg terpilih tp org lain...sy tak kisah cume saya tak sangka saya diperlakukan sebegini, seperti dianiaya..Sy tak mampu nak bals tp Allah ada...sy masih menunggu hingga saat ini...untuk bertukar bekerja di sisi suami, saya kuat sebb anak dalam perut saya...huhuhuhu..dan dengan ada suami , keluarga dan kawan2 rapat yg memberi semangat...insyaallah..saya masih bersyukur....dan redha.........Saya berserah segalanya pada Allah....

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me