Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 13 November 2014

tersentuh hati

sy nak ...sy nak sendiri...sy ada citarasa saya...sy nak rileks..........semua sy nak

sy nak tukar tmpat keje..sy dah bosan keje cmni,,,,,,,tp tk de rezeki lagi...

semua ni Allah tk bagi lagi sebb ada hikmahnya,,yg penting sabar, usaha doa dan tawakal...

semua ni ada sebb kan..tak semestinya apa yg kita nak adalah yg terbaik..Allah bagi sebb kita mampu harungi..sabar tu ubat die...solat tu kunci segala kebahagiaan....sy sgt bersyukur dikurniakan dua putera yg sgt comel...seorang suami yg cukup lengkap buat saya..die lah pelengkap hidup sya..teman sya bergaduh,,teman sy bila saya merajuk...tempat sy kongsi masalah,,tempat sy minta duit hahahaha,..teman shopping...teman saya makan...jaga saya bila sakit...alhamdulillah kami sihat kami bahagia..nikmat yang tak ternilai yang Allah bagi....

tgk kawan dapat naik pangkat dapat apa die nak...bukan cemburu tp tmpang gembira sebb sy beruntung walau masih keje yg sama tp sy ada suami ada anak yg syg diri kita............alhamdulillah..rezeki masing2...Allah tu adil..........

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me