Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 13 November 2014

sendiri

pernah termenung sendiri, pernah terfikir sampai bila aku nak jadi mcm ni?
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..............tiada jawapan....hanya Allah yg maha mengetahui masa depan kita...kadang termenung terfikir tp tiada jawapan...aku hilang..aku confius..aku masih mencari sinar cahaya kehidupan...aku meraba dalam terang tp tak nampak lgi..sampai bila..sampai bila...berikan aku petunjuk,...jawapan...aku ingin disisi................

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me