Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 1 June 2012

suka menulis

mggu depan dah cuti.....tp dapat cuti tanpa rekod just utk exam je.8 hari...bulan 6 keje dalam 13 ari je...bulan 7 dalam 3 ari je..sebb saya dah ambik cuti awal nak balik kg bersalin...arini kesihatan mcm tak bpe memuaskan...saya rasa lenguh2 kaki, tgn...sakit kat kawasan pinggul.....mgkin duduk coz wat keje sgt..tp dari semlam lagi lenguh2........arap sok sihat...saya nak baca buku lak..nak exam.....pasal hal ot dah settle...tinggal pegawai sain je........
pasal cuti tanpa rekod done...tggu kelulusan cuti awal 2 minggu je dari MOF..........apa2 pon insyaallah akan lulus.........
dah tak tahu nak wat ape skrg dalam kepala fikir nak final exam je..tp tak sedar2 nak baca buku...tahun ni mmg saya sgt malas.........saya tak tahu nape.........arap leh masuk ni dah kategori study last minit..........hhuhuhu....kawan2 lain study sampai mata dah jadi panda...saya just keje sampai penat badan.........
ada 2 ari je nak exam........so must study smart...masa dah suntuk........asyik berblog je........sebenarnya lebih senang menulis dari meluahkan dengan kata2 yg lahir dari mulut.............
saya pon dah tak tahu ape saya ngarut ni...dah la tuk entry kali ni...doakan saya berjaya...aminn

1 comment:

FoLLoW me