Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 1 June 2012

selamat Pengantin baru De Qaseh

tahniah kepada De Qaseh ngan En Qaseh dah selamat semua...dah diijabkabul.....saya sgt gembira..pasni leh ada baby lak....hehehheheheh....saya mendoakan kebahagiaan anda berdua sehingga ke akhir hayat..insyaallah amin....
sabar dalam menempuh alam rumahtangga...kita PJJ (perkahwinan jarak jauh)  kena bnyak2 sabar...jgn sedih2 taw........pas ni dapt tukar lak..........saya pon dah tak sabar nak tukar..cuma Allah ada rancangan yg lebih baik untuk saya...tu masih lagi belum dapat tukar...saya sabar je la.......Bersyukur sebb Allah bg kesihatan yg baik untuk saya dan baby...Allah MAha MEngetahui.....sabar, doa dan tawakal pesanan utk diri sendiri....

3 comments:

FoLLoW me