Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 29 May 2012

warna warni trafic light

arini macm2 la jadi...tak sedar yg aku pakai baju putih bertompok lak kat belakang..baik punya lekat warna ijau turqois...ala2 tu la colour die..rupanya tanpa ku sedari ada corak lak kat belakang baju blaus aku..dah la warna putih...tak sedar rupanya tudung yg aku pakai tu turun colour....mmg la tdg baru tp jgn la sampai turn colour lagi hahahhaha..saje je nak bgtaw tudung baru.........maklumla pakai baju blaus putih...aku memg suka sgt warna putih...handbag, kasut memg nak warna putih je.........satu hal lagi arini biasa la wat keje...main ngan stamp pad kan...kat tgn dah lekat stamp pad warna merah tak sedar lak tu...g usap perut nak belai2 baby...hahahhaa lekat lak warna merah kat baju putih aku...elok sgt dah mcm trafic light, loklaq arini...macm2 la...belakang hijau, depan merah...pastu baru beli lagi tudung kuning...elok sgt la warna trafic light.............hahahhahaha....
dah aku tak kisah dah tak malu dah jalan ke hulu ke hilir kat ofis...pastu lapar punya pasal ajak member g pasar tani teringin nak makan yong taw foo lak tetibe...hahahaha
yg member ngidam nak makan rojak singapore alhamdulilahh minggu ni ada...berbaloi la g pasar dapat beli hahahaha...........tp sebenarnya skrg teringin nak makan pulut dakap.........cari dah kat area sini tak de.......sedapnya pulut dakap..dalam ada pisang disaluti dgn pulut...mgkin org kedah tahu la bila sebut pulut dakap..alhamdulilah en suami suh mak mertua buatkan...sok sampai import dari kedah.......sukanya sebb en suami nak dtg....rindu sgt2....huhuhuh dah lama tak jupe...baby lagi rindu kat abah die.........huhhuhuhuu...
sekian...mood ngaH Ot kat ofis..................

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me