Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 16 May 2012

jemputan

sekrg dah dekat musim cuti sekolah bnyak dapat kad jemputan kawen...saya sgt suka g kenduri sekrg...mgkin baby suka kot hahahah..makan nasi kenduri....jemputan dari De Qaseh insyaallah kalau ada rezeki saya sampai...saya dah sarat gak time tu..tggu en suami bawak la...dekat ngan final exam lak time tu...insyaallah....
time 25/5 pon bnyak jemputan tp kat kg saya tak dapat nak menghadirkan diri ...minta maaf sgt2...sbb sy dah kena g klinik 2 minggu sekali lepas ni...tp bulan ni kena g tiap2 minggu lak...misi nak pantau...semoga selamat semua.......aminn....saya berdoa sgt semoga segalanya selamat..baby saya sihat..saya arap dipermudahkan semuanya...walau sekarng bnyak sgt dugaan...sekrg saya amat mudah menitiskan air mata....jadi terlalu sensitif.....

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me