Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 13 December 2011

terkenang die

teringat kisah dulu..ingat member rapat time belajar waktu diploma dulu...ingat sagt2...tak tahu nape...tp die diam seribu bahasa...aku pun tak tahu dah nak wat ape...so wat bende sama mungkin diam lebih baik...kitorang dah jarang contact, dah jarang online..walau sekrg mcm2 bende canggih ade..tp bile dah berkawan biar la sampai bila2...aku tak tahu nak mula dari mana....kadang2 bila die diam macm ni aku terasa hati...mgkin die tgh bahagia bak kata De Qaseh..takpe la biar je la
EN suami pulak kata tak pe la die dah besar pandaila die bawak diri...pandai la die cari nti...tp tak tahu sampai bila...kalau tu yg die mahu...aku terima....bila hilang masa lama...tup tup muncul....pastu ilang balik....kehadiran die wat aku binggung, timbul macm2 persoalan, sihat ke die...apa dah jadi ngan life die...best mcm dulu2 ...dtg umah lepak sama, kuar jalan2 .....walau die berada di mana ku doa semoga kau bahagia sentiasa...aminn....

2 comments:

  1. tk pe la puan...doakan dia bahagia selalu..insyaallah...suatu hari pasti dia akan muncul kembali......

    ReplyDelete

FoLLoW me