Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 December 2011

cuba mengerti walau sesaat

aku harap org faham aku, dan aku cuba memahami org lain..dengan serendah rendah hati aku cube utk memahami setiap keadaan
tp setiap manusia ada had kesabarannya...
keduanya penting dalam hidup...memg tak boleh untuk memilih...
andai aku tahu keadaan macm ni akan berlaku...hahahahaha...jadi nujum la aku...aku tak nak pon pilih die...
semua dah tertulis....
dosa, mintak dijauhkan pahala yg harus kita berlumba untuk cari...
entah la aku dah penat skrg...
hanya tuhan yang tahu segalanya...
aku pohon secebis pengertian dan kefahaman hanya utk sesaat....
walau kini aku diam tp bukan untuk selamanya....
ku mohon kau cuba mengerti untuk sesaat...........

1 comment:

FoLLoW me