Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 July 2011

sakiTT.....

kesakitan yg amat sakit skali tahap ni adalah sakit gigi.........Ya ALLah sakit sgt...hanya aku je yg tahu macamana...tp nak g jupe Dr takut sebenarnya...apa2 pun ne sabar je...tu je aku mampu wat...

Hanya menahan kesakitan je..aku tunggu je sakit ni ilang sendiri..nak makan ubat memg aku tak suka.aku sanggup tahan sakit dari makan ubat, wat pertama kalinya aku rasa sakit gigi yg teramat.air mata buleh meleleh bila tahan sakit.kadang2 ok kadng kadang time die rasa dtg sakit tu...Aku rasa mcm nak menjerit kuat2.....ARRrrrrrrGGGGGGGGGghhhhhhhh sakit sgt....

ape pun dah seminggu aku rasa sakit ni..........apa nak buat dah nasib badannnnnnnnnn....

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me