Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 30 July 2011

Lepas Rindu....

alhamdulilah dah sampai kat kg...semalam pas wat OT bergegas la balik umah nak kemas2 barang nak balik kg....sebelum balik g pasar dulu beli makanan...my favourite YOng Tau FOO...sy suka sgt...sebelum tu g buh minyak dulu, isi Penuh dalam RM 50 untuk VIVA ForeVer...hahahahaha....settle bahagian tu...sampai je kat umah g mandi, pakai baju tido je balik kg dah drive kan...selamber je lagipun dah malam...yg penting makan ubat tenaga untuk bg tahan ngantuk ....dah drive sorang memg la.Perjalanan dari Putrajaya ke Kedah lebih kurang 6 atau 7 jam lam..bergantung CC kereta la...lau naik BMW kejap je 4 jam dah sampai...aku bertolak dalam kol 9...kuar dari umah kol 8.30...sampai kat umah dalam kol 3.00 pagi td...lone ranger la....rindu sgt nak jupe family....macm2 la bwak balik ...td dah lepas rindu jugak ngan En tunang...huhuhuh...sy rindu kamu ...belanja makan KFC td....TQ....tp sy nak kek utuk my incoming birthday....boleh en tunang?hehehehhe.dah bulan pose nnti...berbalik cite drive smlam memg keta bnyak sgt...ramai pulak org balik kg nak sambut ramadhan pertama ngan famili....aku pun sama excited sgt.....dan aku bersyukur perjalanan aku selamat alhamdulilah....tp kiri kanan jalan semalam bnyak xcident....syukur aku sampai dgn selamatnyeeeee.......k nnti la kita sambung lagi dah maghrib ne stop dulu...jupe nnti for the new POst....assalamualaikum........

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me