Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 18 February 2013

sedih.. terasa...

      Kerana kata-kata itu..membuat aku mendiamkan diri sehingga kini..mungkin engkau bahagia di sana..cuma sebab kata2 yang dilontar bila dalam keadaan lapar tanpa menggunakan akal rasional yang waras membuatkan aku terpinga dengan kata2 itu dan menikam dalam ati sanubariku..aku cepat terasa tp cepat sejuk kalau kena ngan caranya...entahla malas nak sebut sangat tp dkt blog ni aku selesa melontarkan rasa ati ini...dia orang yang paling rapat dalam idup ini...kita berkongsi darah  yang sama.....cuma selepas ari itu dia dah berubah ...hanya kami yang perasan keadaan itu..walau macamana pun keadaan aku pun mngkin salah.......tp aku mgkin akan tetap mendiamkan diri sampai bila2 jika itu perlu untuk kekalkan silaturahim kita.........aku perlu masa...perlu waktu untuk menilai setiap butir kata-kata yang engkau lontarkan...jika sebab desakan hidup dan kewangan yang menyebabkan keadaan itu...aku faham.......tp jgan sesekali berkira dengan darah daging sendiri..aku ingat sampai mati jasa dan kebaikan dia terhadap diriku...........tq......tp bersikap lebih matang adalah yang terbaik..emosi , tanpa akal tanpa iman buat kita jadi benggong.....fikir-fikirkanlah........

p/s:jgn berkira sgt rezeki ada di mana2..insyaallah........jgn penting diri n penting perut sendiri je...

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me