Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 26 December 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU LIYANA DAN PASANGAN....

SELAMAT PENGANTIN BARU LIYANA DAN PASANGAN....
semalam sempat la menghadirkan diri ke majlis kawen member adik...rasa nak p sagt2 kenduri sebb ingat mak die ...sbb waktu majlis kenduri aku mak liyana memg dtg , bertambah lagi terharu la sebb teman jugak saya ke majlis menyambut menantu di majlis sebelah suami...tu kisah tahun lepas...tp mak liyana memg baik...aku tak la rapat sgt..tp setiap kali panggil kenduri umah kita ...mesti mak die dtg...jadi kalau  tak p kenduri umah liyana memg rasa bersalah sgt2..........huhuhu....tambah2 dulu mak die penah buat baju kurung pahang aku...dah buat taknak ambik duit pulak..tu lagi la rasa segan nak upah pulak...mak die kira ala2 mak angkat adik la...sebb diorang close sgt...
kitorang g ngan viva forever warna putih...g semua 5 orang..termasuk adik, i, farid, en suami dan my baby boy AMMar Firas....makanan sedap..ada pajeri nenas, gulai ikan masin , gulai daging ngan ikan tamban masin..so delicious...menu tambahan bubur kacang....setelah siap menjamu selera..aku terus g jupe mak liyana...g sembang2..sementara menungu lelaki2 ini selesai makan...mak die suh aku naik atas jupe pengantin ...so apalagi naik atas kejap...jupe pengantin sgt cantik............menawan..........so tgk la hasil kat bwah ni yea...guna kamera handset je la.............
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^


pengantin 

sgt cantik

aku saje je nak bergambar


en suami

my baby

2 comments:

  1. dah besar yer anak niza...kejap je masa berlalu..:)

    ReplyDelete
  2. ye..dah besar dah dia baru masuk 5 bulan...anak cik tulip pon sama dah besar jugak..bila nak adik lagi ni?hehehe..rindu kat korang kat BPP

    ReplyDelete

FoLLoW me