Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 11 November 2011

tarikh cun 11.11.11

Tarikh 11/11/11 bersamaan 15 zulhijjah 1432 Masihi...cun lagi tarikh ni sebb arini ari Jumaat..Tahniah la pada sesapa yang melangsungkan perkahwinan...huhuhu....sekali seumur hidup tu dpat jupe tarikh cmni...alhamdulilah...
tp arini aku tak berapa sihat la...rasa nak demam...kurang bertenaga, sakit perut, rasa je peluh sejuk td coz tak sihat tp aku gagahkan jugak g opis...lagipun rugi kalau cuti arini....huhuhuhu..sabar2 jap je lagi petang..kejap je..kene motivate diri sendiri...
arini kat cafe bawah ada buat makan2 free...aku tak de selera beli roti je la...
siska OFF lagi membantu aku untuk terus berehat..SISKa sistem kat tempat keje aku la....
mggu depan keje bnyak laaaaaaa
k
assalamualaikum

2 comments:

FoLLoW me