Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 5 September 2011

biLa aku Bosan

assalamualaikum...bosan sgt arini...nak transfer gambar dr semalam tak buleh2 tak faham betul la aku ngan henfon tu...masalah nye nak kata tak de space ade..aku dah delete semua gambar lama2.tp tak dpt2 jugk...biar la...malas nak layan da......satu hal pulak...keta nak g tukar tayar 4 empat terus arini....dah pecah dah sebelah bwak ganas sgt...jadi la macm tu...time malam pulak jadi...nasib kan..takpe la dah settle..tukar tayar kejap leh la sampai umah...macm aku larat...adik n the gang yg tolong....hahahaha aku roger je....

selesai dah bab tu...kebosanan lagi...rugi je ambik cuti arini...takde bende ape pon wat....at least dpt berehat je kat kg..nak kuar keta tak bpe selamat lagi nak gerak....nak g tgk bling2 kat kedai...cuci mata tak de geng pulak...ade De Qaseh best ni...hehehehhe..tgk bling2 kat kedai emas....cuci mata je...

tak taw wat pe tgk FB pon tk de perasaan... nak balik putrajaya nak keje...nak sibukkan diri...tak larat dok saja...nti letih2 br best tido....dok umah asyik makan je...ada org layan kan ...kat sini je utk sesi ptg ni.....chau chin chaw,.............................

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me