Our AnniVerSary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 2 August 2011

sedih n sayu


mlm ni nak kena balik Putrajaya dah..memg sedih sgt..tgk ayah menitik terus air mata..tgk adik2 lagi aku sedih...dah duk kat kg lama memeg jadi mcm ni..wat semua bende jadi tak kena..td plan nak balik awal kol 2ptg last2 kemas dah siap 2.30 aku rasa berat sgt ati...tap tap tap air mata meleleh...abis la muka bila nangis...asid hahahahahah...muka aku naik ruam lau nangis..memg rasa sayu sgt hati  ni berat je nak balik...salam ngan ayah dah td...last minit aku ajak adik aku kuar jap g bandar...teman die tukar baju raya..sebb semlam beli kalut2 salah saiz pulak..beli org kedai bg bj saiz s kain pakai bg saiz xs..bengang la adik aku...g tukar last2 die kata baju readymade ni dah terjual kat org lain ngan saiz yg salah...ala tak de rezeki adik aku la nampaknye...so aku suggest die pilih je baju lain..try punya try,,last2 pilih jugak kurung moden warne pink n biru...baju raya die dah dapat br ari kedua posa...hahhahahahha...happy la dia...aku sedih lagi sbb pas ni nak kena balik putrajaya...last2 en Tunang msg die tnya kat ne?aku jawab kat bandar lagi tp sedih ni...die kata jgn sedih2 yea tak pe abg bg balik malam ni....sebenarnye en Tunang risau aku balik malam2...tp aku nak terawih dlu n nak sgt bebuka ngan family tu yg aku nak sgt...adik aku nak atar tp aku sian asyik susah die je....akhirnye...aku dah decide nak balik malam ni....aku rasa puas ati sgt......lega...tp dalam ati sedih lagi nak tinggal ayah ngan adik2...........kakak syg sgt ayah, adik n kak chik....Serta En Tunang Mohd Fauzi.........

No comments:

Post a Comment

FoLLoW me